whatsapp-call

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מגירות למטבח חוץ

    מגירות למטבח חוץ

    תיאור הפרויקט: מגירות למטבח חוץ

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עוד בנושא

      post-thumbnail
      קולמן מטבח חוץ
      post-thumbnail
      מטבח חוץ מאבן
      post-thumbnail
      מטבח חוץ פינתי

      מגירות למטבח חוץ – קאי מטבחים

      מטבח חוץ אמור לשרת את המשתמשים בו בצורה טובה ומלאה לא פחות מהמטבח הביתי. לכן, מטבח חוץ אמור לכלול את כל האלמנטים שישנם במטבח הביתי המאפשרים עבודת מטבח נוחה ומלאה. תכנון מטבח חוץ הכולל את כל האלמנטים יאפשר לכם לעבוד במטבח החוץ באופן עצמאי לגמרי ללא תלות במטבח הביתי. הדבר מקל מאוד על הדבר ומאפשר לכם, למשל כשמדובר על אירוח, לעבוד ולהכין את האוכל כשאתם בחברת האורחים שבחוץ וכך חוויית האירוח וההכנה מתחברת. אחד האלמנטים החשובים במטבח חוץ כמו במטבח בכלל הוא שטח אחסון. מגירות למטבח חוץ לצד ארונות קטנים יתנו יחד את המענה ויאפשרו לאחסן כמות יפה של מזון וכלים.

      איך לבחור מגירות למטבח חוץ?

      מגירות למטבח חוץ כמו גם ארונות המשלימים איתן את שטח האחסון, צריכות להיות גדולות במידה המתאימה וגם בעלות עומק שיאפשר אחסון פריטים רבים יחסית. העומק חשוב גם לאחסון כלי מטבח עמוקים כמו סירים או קערות. מעבר לכך, מגירות למטבח חוץ חייבות להיות עשויות מחומר חזק העמיד לתנאי חוץ, כמו נירוסטה או אלומיניום הידועים בעמידות שלהם לרטיבות וקרינה. המגירות צריכות להיות גם אטומות ובעלות מנגנון סגירה מעולה, זאת גם כדי שמוצרי מזון המאוחסנים בהן לא יתקלקלו וגם לא יכנסו אורחים לא רצויים כמו חרקים למיניהם.

      דברים נוספים החשובים בתכנון מטבח חוץ

      מגירות למטבח חוץ ובכלל אזור האחסון הוא רק חלק מתכנון מטבח חוץ. חשוב להקצות מקום מספיק למטבח כך שיוכל להכיל את כל האבזור הנדרש ואף אבזור שאינו הכרחי אך הלקוח מעוניין בו כמו בר משקאות, מעשנת ועוד. חשוב למקם את היחידות השונות של המטבח: כיור, מקרר, גריל או אזור אחסון בסדר הגיוני שיהיה נוח לתפעול המטבח ושהעבודה בו תיעשה בצורה זורמת. כדאי למקם מגירות למטבח חוץ או ארונות בגובה שיהיה נוח לפתיחה וסגירה ללא צורך בהתכופפות רבה. את המטבח באופן כללי כדאי למקם באזור הקרוב לאזור האכילה וגם שהגישה מן הבית אליו תהיה נוחה.

      בני ששניקוב מתכנן ובונה ממטבחי חוץ על כל האלמנטים הנדרשים בהם. באמצעות ניסיון רב ויחס אישי, כל לקוח מקבל את המטבח המתאים לו ביותר. מוזמנים ליצור קשר.