whatsapp-call

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מטבחי חוץ אלומיניום

    מטבחי חוץ אלומיניום

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      post-thumbnail
      מטבח חוץ בגן יבנה בצורת ריש עם מנגל
      post-thumbnail
      מטבח חוץ בקריית גת בצורת
      post-thumbnail
      מטבח אי, עם בר ישיבה
      post-thumbnail
      מטבח אלומיניום באשקלון
      post-thumbnail
      מטבח אלומיניום במושב אירוס
      post-thumbnail
      מטבח אלומיניום במסילת ציון
      ליצירת קשר
      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        מטבח אלומיניום

        עבודת המטבח משלבת שימוש רב במים לצד שימוש בחום וכן חומרי ניקוי. החומר ממנו עשוי המטבח צריך להיות חומר עמיד הן בפני רטיבות והן בפני חום. לכן, אלומיניום הוא אחד החומרים המרכזיים בהם משתמשים בבניית מטבחים. מטבח אלומיניום נפוץ במיוחד כשמדובר על מטבחי חוץ. במטבחי חוץ לא רק השימוש במטבח מייצר חום או רטיבות אלא גם תנאי החוץ: קרינת השמש, גשם, רוח ועוד בחירת מטבח אלומיניום בתור מטבח חוץ מבטיחה מטבח אשר ישמש למשך זמן רב. ניתן כמובן גם לשלב בין אלומיניום לבין חומרים אחרים אשר יוסיפו לעיצוב ולאווירה שרוצים ליצור במטבח.

        כל היתרונות של מטבח אלומיניום לחצר

        כאמור, אלומיניום הוא חומר עמיד לתנאי חוץ ולכן אלמנטים רבים אשר ממוקמים בחוץ או כאלה המהווים חלק מאבזור הבית אך יש להם מגע עם החוץ כמו חלונות או תריסים עשויים היום אלומיניום. מעבר לעמידות הרבה לחום, קור, מים או יובש, אלומיניום הוא גם חומר קל מאוד. מטבח אלומיניום בחוץ יהיה נוח להזזה אם נדרש, אם כי עדיף כמובן לתכנן מראש את מיקומו כך שיהיה מותאם לתנאי השטח באופן מקסימלי. משקל קל הוא חשוב  במיוחד כשזהו מטבח חוץ במרפסת. במרפסת משקל כבד יכול להביא לשחיקה עד כדי סדקים או קריסה ולכן מטבח קל משקל הוא מתאים בה במיוחד. יתרון נוסף של האלומיניום הוא היותו קל מאוד לניקוי. גם אם אלה כתמי שומן עקשנים אחרי השימוש בגריל, משטח עבודה מאלומיניום יתנקה במהירות בעזרת מטלית לחה ללא צורך בהרבה יותר מזה.

        לתכנן את המטבח חוץ מאפס בהתאם לצרכים ולטעם שלכם

        בין אם מדובר על מטבח אלומיניום, עץ או כל חומר אחר המיועד לחצר, חשוב לבצע את התכנון מאפס תוך התייחסות לפרטים הקטנים. הצרכים והרגלי הכנת האוכל, האכילה או האירוח שלכם הם חשובים מאוד. לפי היכרות איתכם ידע המתכנן כמה שטח אחסון יש להקצות, מהו סדר העמדת אביזרי המטבח המתאים לכם: האם נוח כיור באמצע או דווקא בצד. לפי תנאי השטח ניתן לראות האם עדיף מטבח ישר או פינתי בצורת ר' ובכלל איך תרצו שהמטבח יראה.

        בני ששניקוב מתמחה בתכנון ובניית מטבחי חוץ. הוא מבצע כל מה שנדרש החל מתכנון ועד סיום הקמת המטבח והכנתו לשימוש. מוזמנים ליצור קשר.

        מטבח חוץ אלומיניום  – קאי מטבחי חוץ ברמה הגבוהה ביותר 

        אם יש לכם חצר, גינה או אפילו מרפסת גדולה ואתם אוהבים לאכול בחוץ או לארח, בניית מטבח חוץ תהפוך את הארוחות או האירוח לנוחים ונעימים הרבה יותר. כך הכנת האוכל כולה, הופכת לחלק בלתי נפרד מן החוויה. גם אוכל שמתבשל על הכיריים, ירקות שנחתכים לסלט או כל פעולה אחר הקשורה להכנת האוכל נעשית בחוץ ולא רק צלייה על הגריל. ממש כמו מטבח ביתי, גם במטבח חוץ כדאי להשקיע ולהתאים אותו לצרכים שלכם, לטעם האישי וגם לנתונים נוספים שיש לקחת בחשבון כדי לשמור על נוחות העבודה והאכילה. מטבחי חוץ אלומיניום הם מהמטבחים המבוקשים ביותר היום בגלל יתרונות רבים שיש לאלומיניום על פני חומרים אחרים.

        מהם היתרונות של מטבח חוץ אלומיניום?

        אלומיניום ידוע בתור חומר עמיד גם לתנאי חוץ. מטבח חוץ אלומיניום יישמר היטב גם בפני תנאי מזג האויר כמו לחות, גשם, רוח ושמש. הוא גם יישמר בפני החום או הקור שישנם במטבח בעקבות ההכנות ועבודתם של מכשירי החשמל השונים בו. מעבר לכך, מטבח חוץ אלומיניום יהיה קל לניקוי. את האלומיניום ניתן לנקות בקלות בעזרת מטלית לחה ולא הרבה מעבר לכך, אפילו כשאלה כתמי שומן. יתרון נוסף של האלומיניום הוא המשקל הקל שלו. נוח להקים מטבח חוץ מחומרים קלים. גם לאחר הקמת המטבח יהיה נוח להזיז אותו אם יהיה בכך צורך.

        למה חשוב לשים לב בהקמת מטבח חוץ?

        כיוון שהקמת מטבח חוץ אלומיניום נעשית בהתאמה אישית, חשוב לקחת בחשבון פרמטרים שונים בתכנון המטבח והקמתו. חשוב לבחור מיקום למטבח המתאים מכל הבחינות. כדאי שיהיה קרוב לאזור האכילה שבחצר וגם שהגישה אליו מן הבית תהיה נוחה וישירה ככל האפשר. כדאי לבחור מיקום המגן על המטבח מהרוח שיכולה להסיט עשן וריחות למקומות לא רצויים ובכלל להפריע בעבודה. חשוב להתאים את מיקום המטבח למקומן של נקודות חשמל ומים. מעבר לכך, הכל פתוח מבחינת התכנון והעיצוב. אתם מחליטים היכן ימוקם כל מכשיר חשמלי: מקרר, כיריים, גריל, היכן יהיה הכיור, כמה שטח אחסון נדרש ואיך נעשית חלוקת השטח, בין אם במגירות או ארונות והיכן יהיו ממוקמים.

        בני ששניקוב מתמחה בבניית מטבחי חוץ מאלומיניום כאשר העבודה נעשית ממש כמו בהקמת מטבח ביתי, החל מתכנון ומדידות ועד בניה בעיצוב אישי. מוזמנים ליצור קשר.

        slider-img