whatsapp-call

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

     מטבחי חוץ מעוצבים

     מטבחי חוץ מעוצבים

    תיאור הפרויקט:  מטבחי חוץ מעוצבים

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עוד בנושא

      post-thumbnail
      מגירות למטבח חוץ
      post-thumbnail
      קולמן מטבח חוץ
      post-thumbnail
      מטבח חוץ מאבן

      מטבחי חוץ מעוצבים – קאי מטבחים

      עבור האוהבים לארח  ובכלל לאכול ארוחות בגינה, מטבח חוץ הפך להיות מובן מאליו ואפילו השימוש בו רב לעיתים יותר מן השימוש במטבח הביתי. יותר מכך, אם בעבר אנשים היו מסתפקים במטבח פונקציונלי והשיקולים היו בעיקר נוגעים לקלות התפעול ועמידות החומר, היום רבים מחפשים מטבחי חוץ מעוצבים שיתאימו במראה שלהם לעיצוב החצר והגינה ואפילו יהיו מעוצבים בקו אחד עם עיצוב הבית, לפחות האזור הקרוב לגינה. כך המטבח נראה כהמשך ישיר לבית ונוצר מראה כולל והרמוני של הבית, מטבח החוץ והגינה. מטבחי חוץ מעוצבים הופכים  הן את חווית הכנת הארוחה והן את חוויית האירוח למהנות יותר.

      מה יכולים לכלול מטבחי חוץ מעוצבים?

      מטבחי חוץ מעוצבים נותנים חוויה אחרת ללקוח הן מבחינת המראה והן מבחינת התכולה שלהם. בניגוד למטבחי חוץ בסיסיים הכוללים את האבזור ההכרחי בלבד ושטח עבודה ואחסון מינימליים, מטבחי חוץ מעוצבים, במיוחד כאשר מוקצה להם שטח גדול יחסית, הופכים לא פחות מאובזרים ומעוצבים מהמטבח הביתי ואף כוללים אבזור שהמטבח הביתי לא יכול להכיל. כך .למשל, בניית קיר אבן התוחם את המטבח ושילוב חומרים טבעיים כמו אבן ועץ לא ספק ייצור חוויה שונה. מבחינת האבזור הוא יכול להכיל גריל ארובה המוסיף הן לחוויית ההכנה והן לעיצוב, מעשנת, טאבון המוסיף גם הוא יופי ואווירה מעבר לאופציות הקולינריות ועוד.

      למה חשוב לשים לב בתכנון המטבח?

      במיוחד אם אלה מטבחי חוץ מעוצבים אשר מכילים יותר מאשר המינימום, כדאי להקצות להם שטח מספיק שייתן מקום מרווח לאדם אחד או יותר העובדים במטבח. אם השטח אינו מאוד גדול ניתן לתכנן את המטבח כך שיהיה פינתי בצורת ר', מה שיאפשר ניצול טוב יותר של היקפו. מומלץ שהמטבח יהיה על שטח מרוצף כך שהעבודה בו תהיה נוחה יותר וגם רכיבי המטבח עצמו יהיו יציבים יותר. מומלץ שרוב המטבח יהיה בנוי מחומר עמיד לתנאי חוץ כמו נירוסטה או אלומיניום. לאלה אפשר כאמור להוסיף אלמנטים מעץ או אבן שיוסיפו נופך כפרי. את האבזור חשוב למקם באופן הגיוני ונוח כך שעבודת המטבח תהיה זורמת.

      בני ששניקוב מתמחה בתכנון, עיצוב ובניית מטבחי חוץ. הוא  עושה את הדברים בהתאם לתנאי השטח ובהתאם לצרכיו וטעמו של הלקוח. מוזמנים ליצור קשר.