whatsapp-call

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מטבח חוץ למרפסת

    מטבח חוץ למרפסת

    תיאור הפרויקט: מטבח חוץ למרפסת

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עוד בנושא

      post-thumbnail
      מגירות למטבח חוץ
      post-thumbnail
      קולמן מטבח חוץ
      post-thumbnail
      מטבח חוץ מאבן

      מטבח חוץ למרפסת

      ממש כפי שהיום כל בית צריך מרפסת, ומרפסות הפכו כמעט לחלק בלתי נפרד מכל דירה, כך גם מטבח חוץ הפך להיות נפוץ מאוד בבתים שיש להם שטח חיצוני כלשהו, בין אם זו חצר או גינה ובין אם מרפסת. ארוחות הנעשות בחוץ שונות מארוחות המתקיימות בבית. פעמים רבות אלה ארוחות שיש בהן גם אירוח, בין אם של חברים או של המשפחה המורחבת. לכן, ומטבח חוץ למרפסת הפך להיות מבוקש מאוד בשנים האחרונות. מטבח חוץ כזה הנבנה בהתאמה אישית יהיה תואם בכל ההיבטים לתנאי השטח, לצרכי הלקוח וגם לטעמו האישי.

      מטבח חוץ למרפסת: כל הארוחה במקום אחד

      בין אם זה מטבח חוץ למרפסת או לגינה, מטרתו היא לאפשר לכם להכין את הארוחה ולהגישה במקום אחד. מטבח חוץ כולל בתוכו את כל האמצעים הנדרשים ליצירת ארוחה שלמה ומלאה, החל מכיריים דרך מקרר ועד כיור ושטחי אחסון. שטחי האחסון של מטבח חוץ למרפסת יכולים גם לתת שטח אחסון נוסף למטבח הביתי אם בזה שטח האחסון אינו מספיק. ההתאמה האישית ותכנון שנעשה מאפס מבטיחים שהמטבח יתאים להרגלי העבודה של כל אחד, למשל האם נוח יותר שהכיור יהיה בין הכיריים למקרר או בסדר שונה. כמו בתכנון מטבח ביתי גם כאן תהיה כניסה לפרטים הקטנים כדי ליצור התאמה מושלמת.

      למה חשוב לשים לב במטבחי חוץ למרפסת?

      במטבחי חוץ באופן כללי חשוב לשים לב לחומרים מהם נבנה המטבח שצריכים להיות עמידים לתנאי חוץ. לכן, נעשה שימוש רב במטבחים אלה באלומיניום שהוא מתכת עמידה. מעבר לכך, כיוון שמדובר על מרפסת ולא על הקרקע כמו במטבחים לגינה, יש משמעות גם למשקלו של המטבח. עדיף שייבנה מחומרים קלים יחסית, כשגם כאן לאלומיניום יש יתרון. היבט נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא השטח וצורתו. חשוב שהמטבח יהיה מותאם לשטח המרפסת כך שעדיין ישאר מספיק מקום לאזור אכילה נוח ומרווח ולמטרות נוספות כמו אזור לצמחיה, מנוחה וכו'. ההתאמה תיעשה כמובן לטעמו של הלקוח ולסגנון העיצוב המועדף עליו, בין אם כפרי או מודרני. בעיצוב כפרי ישולבו גם חומרים הנותנים מראה כפרי וחמים כמו עץ.

      בני ששניקוב מתמחה בתכנון ובניית מטבחי חוץ. ההתאמה נעשית לכל לקוח באופן אישי כך שהמטבח מותאם באופן מושלם לצרכי הלקוח וטעמו. מוזמנים ליצור קשר.