whatsapp-call

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מטבח חוץ פינתי

    מטבח חוץ פינתי

    תיאור הפרויקט: מטבח חוץ פינתי

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עוד בנושא

      post-thumbnail
      מגירות למטבח חוץ
      post-thumbnail
      קולמן מטבח חוץ
      post-thumbnail
      מטבח חוץ מאבן

      מטבח חוץ פינתי – קאי מטבחים

      אם יש לכם גינה קטנה או מרפסת בשטח בינוני, ניצול השטח בצורה מיטבית דורש יותר חשיבה ותכנון מאשר בבתים עם גינה גדולה או מרפסת רחבת ידיים. כך למשל, אם אתם חולמים על מטבח חיצוני גינה או לחצר אך נרתעים בגלל השטח הלא גדול, באמצעות תכנון ומדידות ניתן להתגבר גם על המכשול הזה. מטבח חוץ פינתי הוא פתרון המתאים לשטחים קטנים יסית. כאשר כל האלמנטים במטבח אינם נכנסים בקו ישר, ניתן לפצל ולמקם את כל האלמנטים בצורת ר'. למעשה, מטבחים ביתיים לרוב יהיו מתוכננים ומאורגנים בתור מטבחים פינתיים כי גם בבית השטח המוקצה למטבח אינו גדול ויש לנצל אותו היטב.

      מטבח חוץ פינתי- מה חשוב לקחת בחשבון

      מטבח חוץ פינתי הוא כאמור אופציה מעולה למקומות בהם השטח המוקצה למטבח החוץ אינו ארוך באופן המאפשר למקם את כל המטבח בקו ישר אחד. למעשה מטבח חוץ פינתי בצורת ר' הוא המטבח הנפוץ בבתים רבים, כי לרוב שטח החצר או המרפסת מתאימים יותר להעמדת המטבח בצורה זו. מטבח זה ניתן למקם באזורים שונים. הוא יכול להית באזור פתוח אך גם יכול להיות תחום בין שני קירות של הבית, הכל תלוי עד כמה אתם רוצים את המטבח בלב החצר או דווקא בפינה ובכלל במבנה החצר והאזור המיועד לאכילה ולמטבח. בתכנון המטבח חשוב כמובן לקחת בחשבון דברים נוספים כאשר קובעים את המיקום המתאים ביותר כמו חיבור לנקודות חשמל או מים, הצללה ועוד.

      לתכנן את המטבח כך שיתאים לכם במדויק

      מטבח חוץ פינתי ובכלל מטבח חוץ צריך להיות מתוכנן ובנוי היטב. צריך להשקיע בבנייתו ותכנונו לא פחות מאשר במטבח הביתי. חשוב שהמטבח יכלול את כל האבזור הנדרש לעבודת המטבח כמו מקרר, כיריים, כיור וגריל שתמיד שימושי במטבח חוץ. כיוון שזהו מטבח חוץ פינתי, תהיה קירבה יחסית גם בין האלמנטים הנמצאים כל אחד בקצה הצלע האחרת של הר' וגם זהו יתרון של מטבח הבנוי כך. כדאי להקצות מספיק שטח לאחסון ולעבודה כך שעבודת המטבח תהיה נוחה, יעילה ומהנה.

      בני ששניקוב מתכנן ובונה מטבחי חוץ מאפס בהתאמה אישית ללקוח. צורת המטבח, המבנה והעיצוב יהיו מותאמים לתנאי השטח ורצון הלקוח. מוזמנים ליצור קשר.